Популярні запитання

Де можна знайти Mebliamo?

Mebliamo - це інтернет-магазин, який не має фізичної адреси. Ви можете придбати товари Mebliamo лише онлайн на нашому сайті: .

Чи можна подивитися товар наживо?

На жаль, Mebliamo не має фізичних магазинів, тому оглянути товар перед покупкою можна лише онлайн.

Однак у нас є мережа партнерів по всій Україні, які мають фізичні магазини, де представлена продукція Mebliamo.

Щоб дізнатися, чи є у вашому місті магазин-партнер, де можна оглянути товар, зв'яжіться з нашим менеджером. Він допоможе вам знайти найближчий магазин та повідомить, чи є там виставковий зал або шоурум з тренажерами.

Яка гарантія на товар?

На всі товари Mebliamo надається фірмова гарантія терміном від 1 року.

Для отримання гарантійного обслуговування вам знадобиться:

Вам не потрібно шукати та надсилати документи: вся інформація про замовлення зберігається в нашій базі.

Гарантійний талон:

Чи є у товару сертифікат?

Так, вся продукція Mebliamo має сертифікати якості. Це означає, що вона:

Ви можете попросити менеджера надіслати вам скан-копію сертифіката вибраного товару на електронну пошту.

Що робити, якщо в замовленні немає гарантійного талона?

Не хвилюйтесь! Mebliamo не обтяжує вас зайвими документами.

Ось як ви можете отримати гарантійне обслуговування без гарантійного талона. Просто зазначте:

Вся інформація про замовлення зберігається в нашій базі, тому вам не потрібно шукати та надсилати документи.

Гарантійний талон:

Чому я не можу додзвонитися до інформаційної лінії?

Існує декілька причин, чому ви можете не додзвонитися до інформаційної лінії Mebliamo:

1. Час роботи:

2. Завантаженість лінії:

Що робити, якщо ви не можете додзвонитися:

Ми просимо вибачення за можливі незручності.

Не можу оплатити замовлення. Що робити?

Не хвилюйтесь, ми допоможемо вам! Ось кілька кроків, які ви можете зробити:

1. Перевірте правильність введених даних:

2. З'ясуйте, чи немає проблем з боку вашого банку:

3. Якщо ви все ще не можете оплатити замовлення:

Що робити, якщо у вас зламався товар?

Ось що вам потрібно зробити:

  1. Заповніть рекламаційний формуляр на нашому сайті
  2. У формі вкажіть:
  3. Приблизну дату покупки
  4. Прізвище отримувача
  5. Контактний телефон або email
  6. Детальний опис проблеми
  7. Фото або відео (за наявності)
  8. З вами зв'яжеться наш менеджер:
  9. Він обговорить з вами деталі поломки
  10. Пояснить, які кроки вам потрібно зробити далі
  11. Буде інформувати вас про те, як просувається ремонт, та про його терміни

Ми докладемо всіх зусиль, щоб якомога швидше вирішити вашу проблему.

Ось декілька додаткових порад:

Що робити, якщо товар приїхав пошкодженим?

Ось що вам потрібно зробити:

1. Огляньте товар при отриманні:

2. Складіть акт-претензію:

3. Зв'яжіться з нами:

4. Варіанти вирішення проблеми:

Важливо:

Ми цінуємо наших клієнтів і прагнемо захистити ваші покупки.

Який перевізник доставляє товар?

Ваше замовлення буде доставлено транспортною компанією "Нова Пошта".

Чи можлива доставка кур'єром на адресу?

Так, звичайно! Mebliamo пропонує зручну доставку кур'єром до дверей вашого будинку в будь-яке місто України.

Ось як це працює:

Переваги доставки кур'єром:

Вартість доставки кур'єром розраховується індивідуально залежно від ваги та габаритів товару, а також від міста доставки.

Щоб дізнатися точну вартість доставки, додайте товар до кошика та оберіть спосіб доставки "Кур'єр".

Як відстежити замовлення?

Після відправки отримаєте СМС з номером ТТН. Введіть його на Нова Пошта відстежити посилку: тут щоб побачити:

Зберігайте СМС до отримання. Можете відстежувати і в додатку "Нова Пошта".

Що робити, якщо я не отримав номер ТТН "Нової Пошти"?

Не хвилюйтесь, ось що можна зробити:

1. Перевірте папку спаму:

2. Зачекайте:

3. Зверніться до нас:

Чи можна змінити адресу/дані отримувача товару на пошті?

Так, можна! Зателефонуйте нам або напишіть, вказавши номер замовлення та потрібні зміни. Зробимо все, щоб оновити дані отримувача до прибуття товару у відділення "Нова Пошта".

Чи можна самостійно забрати товар?

На жаль, Mebliamo не пропонує послугу самовивозу товару. Ми працюємо лише у форматі інтернет-магазину, тому всі замовлення доставляються кур'єрами або до відділень "Нової Пошти". Сподіваємося на ваше розуміння!

Чи можна замовити деталі/запчастини?

Так! За деталями звертайтеся за телефоном або на пошту . Менеджер уточнить наявність, ціну та терміни доставки.

Чи можна замовити послугу збирання?

Так, у Mebliamo можна замовити послугу збирання меблів!

Наші товари прості у збиранні:

Якщо вам потрібна допомога майстра:

Чому немає інструкції українською чи російською мовою?

Ми не порушуємо заводське пакування, тому ви отримуєте ту інструкцію, яку поклав виробник. Ми самостійно здійснюємо переклад інструкцій і залюбки надішлемо його на вашу електронну скриньку, якщо варіант українською чи російською мовою вже готовий для вашого товару.

Чи можна використовувати це обладнання в школах, офісах, готелях тощо?

Так, використовувати це обладнання в школах, офісах, готелях тощо можна, але з деякими обмеженнями:

Важливо:

Ми рекомендуємо використовувати це обладнання вдома, де воно буде мати максимальну гарантію та сервісне обслуговування.

Чому ціна в інших продавців може бути нижчою?

Ми - офіційний дистриб'ютор товарів Mebliamo в Україні. Це означає, що ми отримуємо продукцію безпосередньо від виробника, а не через посередників.

Тому всі ціни на нашому сайті та в магазинах наших партнерів відповідають рекомендованій виробником ціні.

Якщо ви бачите, що десь пропонують наш товар дешевше, важливо розуміти, що:

Ми гарантуємо:

Хочете стати партнером Mebliamo?

Хочете розширити асортимент свого магазину якісною продукцією Mebliamo? З радістю допоможемо вам стати нашим партнером!

Ось що вам потрібно зробити:

  1. Надішліть лист на адресу: .
  2. У листі вкажіть:
  3. Назва вашої компанії
  4. Сфера вашої діяльності
  5. Контактну інформацію
  6. Іншу інформацію, яку ви вважаєте за потрібне

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом, щоб обговорити деталі співпраці. З нетерпінням чекаємо на вашу співпрацю!

Як скасувати замовлення?

Існує два способи скасувати замовлення:

1. За телефоном:

2. Електронною поштою:

Важливо:

Сподіваємося, що ця інформація буде вам корисною!

Hop-Sport CostWay Outtec Di Volio Jumi Chomik Leobert